piątek, 22 lipca 2016

O mnie

Hej! Hej!
Mam na imię Kamila i od dzisiaj jestem właścicielką bloga "Gubiąc nudę".


Powinnam napisać skąd pomysł żeby założyć i o czym będzie ten blog więc...

... pomysł zrodził się kiedy moja przyjaciółka uznała, że trzeba coś ciekawego porobić tego lata a nie siedzieć jak te leniwce w domach. :)
Uznałam więc, że jest to świetny pomysł na bloga i motywator dla mnie aby ruszyć cztery litery i gdzieś wyjść, pozwiedzać, pointeresować się czymś innym.
W planach mamy zwiedzanie naszego miasta - Poznań - i okolic bez wybitnie drogich wycieczek i wyjazdów, nie mam samochodu więc na pewno będą  jakieś moje perypetie dojazdowe. :)
Będę zwiedzać tradycyjne, polecone miejsca w Poznaniu i może znajdę jakieś nowe?

Blog nie będzie tylko o wycieczkach ale również o nieco innym poglądzie na świat i o wszystkim tym co może zgubić nudę gdzieś daleko :)

To zdaje się na tę chwilę wszystko, tak myślę...
... na pewno o czymś jeszcze sobie przypomnę za chwilę.
Zobaczymy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz