czwartek, 5 stycznia 2017

Co zwiedzać w Poznaniu - Wystawa "Samuraje - rycerze dawnej...

Cześć!
Dzisiaj znów odwiedziłam Palmiarnię w Poznaniu, do dnia 22.01 będziecie mogli zobaczyć tam wystawę "Samuraje - rycerze dawnej Japonii". Nie ukryję, że właśnie to mnie skusiło do ponownego jej odwiedzenia, tym razem jednak zabrałam ze sobą rodzinkę i muszę przyznać, że dzieciom się podobało.


Wystawa nie jest bardzo duża ale możecie zobaczyć katany(zdjęcie przykładowe powyżej), stroje samurajów, tsuby, poczytacie też krótkie informacje o sztukach walki, mieczach, zbrojach i bushido.
Dodatkowo podczas wystawy mają się pojawić także pokazy sztuk walki, niestety na moje pytanie kiedy takowe się odbywają dostałam odpowiedź, że nie znają jeszcze konkretnych terminów i jak się czegoś dowiedzą to umieszczą szczegółową informację.
Jestem trochę zawiedziona organizacją, no bo kto organizując taką wystawę nie ma wcześniej
ustalonych szczegółów odnośnie pokazów, a nawet nie wie, kiedy będą się odbywały już w trakcie trwania wystawy?


Mówi się trudno, nie zamierzałam czekać do nie wiadomo kiedy, żeby upolować pokaz(choć chętnie bym go zobaczyła) więc poszliśmy dzisiaj. Palmiarnia jest świetnym miejscem do odwiedzenia zwłaszcza zimą, kiedy na dworze mróz bo w środku jest cieplutko i panuje całkiem inny klimat.


Polecam się wybrać zwłaszcza z dziećmi, które interesuje choć w małym stopniu temat, zresztą jak nie na wystawę to chociaż do palmiarni poszukać interesujących roślin czy zwierząt.





O palmiarni pisałam już wcześniej i trochę więcej w tym poście, znajdziecie tam również dwa słowa o znajdującej się tam kawiarni.

W tym tygodniu wybieram się do kolejnej kawiarni a w przyszły piątek idę do muzeum więc możecie się niedługo spodziewać kolejnych postów.

Pozdrawiam serdecznie :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz